Вчені на власному досвіді перевірили чи небезпечно ковтати деталі Лего

Команда австралійських та британських вчених вирішили перевірити на власному досвіді чи небезпечно ковтати деталі конструктора Лего.

Не секрет, що діти часто ковтають дрібні деталі конструкторів, чим дуже лякають батьків, хоча, у більшості випадків, це не приносить шкоди здоров’ю малюка.

У ході експерименту вчені їли голови лего - чоловічків, а після цього фіксували дані про своє самопочуття і час, який знадобився деталькам щоб «вийти» природним шляхом. Позначали і те, наскільки болісним був похід в туалет.

Деталям конструктора для виходу знадобилося від 1,1 до 3 днів (в середньому 1,7 дня). Больових відчуттів жоден піддослідний не спостерігав. Деякі дослідники брали проносне, щоб з'ясувати, чи прискорює воно «шлях» детальки. Істотної різниці в строках не виявили.

Результатами експерименту вчені поділилися в різдвяному випуску журналу «Педіатрія та дитяче здоров'я», де традиційно публікують незвичайні або навіть комічні дослідження.

Медики сподіваються, що їх досвід заспокоїть батьків і змусить їх посміхнутися.

Разом з тим, не варто забувати, що якщо дитина випадково проковтнула гострий предмет, довше 5 см і ширше 2,5 см магніт, монетку, батарейку тощо, варто негайно звернутися до лікаря.

За матеріалами "Української правди»